Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er wanneer mijn cursus/opleiding niet door gaat?

Het is mogelijk dat een cursus/opleiding door Cure & Care Development wordt geannuleerd, bijv. doordat er te weinig deelnemers zijn. Wij geven je dan graag de mogelijkheid om bij de eerstvolgende editie van de cursus/opleiding aan te sluiten. Is dit niet mogelijk, dan ontvang je uiteraard het betaalde cursusbedrag terug. Als een opleiding niet door kan gaan, dan hoor je dit uiterlijk drie weken van te voren. Gaat een cursus niet door, dan hoor je dit uiterlijk twee weken van te voren.

Ik ben verhuisd. Hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Graag ontvangen wij je nieuwe adres via curecare@curecare.nl

Krijg ik korting als ik lid ben van de NVGzP?

Ja, als lid van de NVGzP ontvang je 10% korting op al onze bij- en nascholingsactiviteiten. Neem contact met ons op voor een aangepaste factuur. Graag ontvangen wij ook je lidmaatschapsnummer bij je aanmelding.

Ik twijfel of ik voldoe aan de toelatingseisen. Hoe weet ik of ik deel mag nemen?

Als er sprake is van toelatingseisen, vind je dit terug bij de betreffende cursus/opleiding. Onder de inhoud van de cursus/opleiding vind je het blokje ‘Toelatingseisen’ terug. Mocht je na het lezen hiervan nog twijfels of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op om te overleggen.

Is het mogelijk om een reservering te maken, zodat ik zeker weet dat ik kan deelnemen? Ik weet namelijk nog niet zeker of ik voldoe aan toelatingseisen/ik moet het nog bespreken met mijn werkgever o.i.d.

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op (026-3684411 of curecare@curecare.nl). Het plaatsen van een reservering is kosteloos en mogelijk als er nog voldoende plaatsen beschikbaar zijn. Wanneer de opleiding/cursus bijna vol is, dan nemen wij contact met je op en dien je binnen twee dagen te beslissen.

Ik krijg korting via mijn werkgever / via een cadeaubon. Hoe geef ik dit aan?

Ja, we kunnen je op de wachtlijst plaatsen. Als er een plek vrijkomt, nemen wij contact met je op. Mail je gegevens en om welke cursus/opleiding het gaat naar curecare@curecare.nl

De cursus/opleiding waar ik mij voor wil aanmelden zit vol. Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen?

Ja, we kunnen je op de wachtlijst plaatsen. Als er een plek vrijkomt, nemen wij contact met je op. Mail je gegevens en om welke cursus/opleiding het gaat naar curecare@curecare.nl

Als ik mijn inschrijving wil annuleren, betaal ik dan annuleringskosten?

Je kunt tot 14 dagen na je aanmelding kosteloos annuleren. Na deze 14 dagen gelden andere voorwaarden. Deze voorwaarden kun je terug vinden op onze website bij de Algemene leveringsvoorwaarden, paragraaf 7 Annulering. Voor cursussen van een of twee dagen geldt dat als je tot veertien dagen vóór aanvang van de cursus/opleiding annuleert, je een bedrag van € 35,- verschuldigd bent. Volledige betaling is verschuldigd, indien minder dan veertien dagen voor aanvang van de cursus wordt geannuleerd. Voor cursussen/opleidingen van drie of meer dagen geldt dat als je tot drie weken vóór aanvang van de cursus/opleiding annuleert, je een bedrag van € 60,- verschuldigd bent. Volledige betaling is verschuldigd, indien minder dan eenentwintig dagen (3 weken) voor aanvang van de cursus wordt geannuleerd. Let op: voor Cognitieve Gedragstherapie opleidingen gelden aangepaste annuleringsvoorwaarden. Deze en de volledige algemene leveringsvoorwaarden vind je op deze pagina https://curecare.nl/algemene-leveringsvoorwaarden/.

Hoe kan ik mijn deelname annuleren of verplaatsen?

Als je je deelname wilt annuleren of verplaatsen, neem dan contact met ons op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

Mijn werkgever betaalt de factuur. Hoe gaat dit in zijn werk?

Tijdens je aanmelding kun je aangeven dat je werkgever de factuur betaalt en de gegevens van je werkgever invullen. Ook kun je relevante informatie toevoegen zoals een kostenplaatsnummer. De factuur ontvang je vervolgens in PDF per e-mail bij je bevestiging van aanmelding en dien je zelf naar je werkgever door te sturen.

Kan ik de factuur in termijnen betalen?

Ja, het is mogelijk om de factuur in termijnen te betalen. In overleg bepalen we het aantal termijnen en het bedrag per termijn. Neem hiervoor contact met ons op.

Krijg ik een bevestiging wanneer de factuur betaald is?

Nee, je ontvangt geen bevestiging als de factuur is betaald. Je kunt uiteraard bij ons informeren of de betaling ontvangen is.

Hoe gaat de facturatie/betaling in zijn werking?

Na aanmelding voor een cursus/opleiding ontvang je een bevestiging van aanmelding met daarin je factuur in PDF. Deze dien je binnen 30 dagen te betalen. Ook kun je de factuur direct via iDeal betalen.

Ontvang ik een factuur?

Ja, je ontvangt na aanmelding een factuur in PDF bij je bevestiging van aanmelding op het opgegeven e-mailadres. Deze dien je binnen 30 dagen te betalen.

Is het mogelijk om online aan te sluiten bij de cursus/opleiding?

In de meeste gevallen is dit zeker mogelijk! Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw cursus/opleiding te bespreken.

Gaat mijn cursus/opleiding (online) door?

In principe gaan alle cursussen/opleidingen (online) door. Als de cursus/opleiding niet door kan gaan, dan ontvang je hierover bericht van ons. Mocht je alsnog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Is er een aanwezigheidsplicht?

Ja, elke cursus/opleiding heeft aanwezigheidsplicht. Deze zijn verschillend per accreditatievereniging.

Kunnen jullie rekening houden met mijn allergieën/dieetwens?

Ja, deze kun je aangeven op het inschrijfformulier of uiterlijk een week van te voren aan ons doorgeven.

Moet ik zelf lunch meenemen tijdens de cursusdag?

Nee, Cure & Care Development verzorgt de lunch. Als wij rekening moeten houden met dieetwensen/allergieën, dan horen wij dit graag. Tijdens je aanmelding kun je dit aangeven. Mocht je dit zijn vergeten, dan horen wij het graag uiterlijk één week van te voren.

Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn CCD. Wat nu?

Wellicht gebruik je een verkeerd wachtwoord. Via de knop ‘Ben je je wachtwoord vergeten?’ kun je je wachtwoord veranderen. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Ik ben mijn certificaat kwijt. Kan ik deze nogmaals ontvangen?

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn certificaat?

Binnen twee weken na afronding van de cursus/opleiding ontvang je je certificaat. Voorwaarde hiervoor is dat we je betaling hebben ontvangen en dat je hebt voldaan aan alle eisen (bijv. aan aanwezigheidsplicht voldaan, toets gehaald/video- of beeldmateriaal getoond/opdrachten ingeleverd).

Wanneer worden mijn accreditatiepunten doorgevoerd in PE-online?

Binnen twee weken na afronding van de cursus/opleiding voeren wij de punten op in PE-online. Voorwaarde hiervoor is dat we je betaling hebben ontvangen en dat je hebt voldaan aan alle eisen (aan aanwezigheidsplicht voldaan en indien nodig: toets gehaald/video- of beeldmateriaal getoond/opdrachten ingeleverd).

De cursus/opleiding die ik wil volgen is niet geaccrediteerd door een specifieke beroepsvereniging. Is het alsnog mogelijk dat bij deze vereniging accreditatie wordt aangevraagd?

Neem hiervoor contact met ons op, dan kijken we er samen naar.

Waar vind ik terug door welke beroepsverenigingen een cursus/opleiding geaccrediteerd is?

Bij elke cursus/opleiding vind je onderaan de pagina terug door welke beroepsvereniging accreditatie is verleend of waar de accreditatie nog in aanvraag is.

De accreditatie voor mijn cursus/opleiding is nog niet toegekend en de cursus/opleiding start binnenkort. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor contact met ons op, dan kijken we er samen naar.

Hoe moet ik vanaf de parkeergarage of NS Station Arnhem naar jullie locatie lopen?

In de routebeschrijving vind je de looproutes vanaf de parkeergarages en Station Arnhem naar onze locatie. Mocht je dan nog vragen hebben, bel ons dan gerust op!

Waar moet ik zijn, waar kan ik parkeren?

Op de pagina ‘Contact’ vind je meer informatie over onze locatie, het adres en (betaalde) parkeergelegenheid. Routebeschrijving.

Is het mogelijk om een cursus/opleiding Incompany te organiseren?

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en je wensen te bespreken.
Covid-19
Cure & Care Development biedt als gevolg van de COVID-19 maatregelen haar opleidingen zoveel mogelijk online aan. Lees meer over COVID-19 op onze site, of neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!